Forum www.sepower.fora.pl
Wszystko na Sony Ericssoan
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Doom RPG

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sepower.fora.pl Strona Główna -> Gry Java / Gry - 176x220
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matik3652
Uczeń



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Ery i Plusa oraz Orange POP
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:02, 31 Maj 2009    Temat postu: Doom RPG

Doom RPG

Doom RPG to nie projekt zagorzałego fana, gra sygnowana jest logiem samego ID Software. Jednak sama rozgrywka jednak różni się zasadniczo.
Po pierwsze, chociaż gra jest trójwymiarowa, poruszanie odbywa się jakby po szachownicy - krok w przód, w bok, obrót kamery tylko o 90 stopni. Wbrew pozorom jest do świetne rozwiązanie, inne gry na komórki próbujące naśladować prawdziwe FPP wypadają blado. Ani to płynnie nie działa, ani wygodnie się tak nie gra (bo i myszki i nie ma Wink ). Pod tym względem duży plus dla Domm'a. Nie wspominając już o genialnej minimapie. Wink
Po drugie - system walki jest... Turowy! W turze można zrobić ruch, zaatakować, można również ominąć turę czekając aż przeciwnik podejdzie. Obrażenia nie są w pewnych granicach losowe, możliwe jest również spudłowanie - zdarzające się zarówno nam jak i przeciwnikom. Bronie w większości takie jak w oryginale, choć nowością jest gaśnica służąca do gaszenia ognia w korytarzach lub pomieszczeniach (można przez niego przejść, jednak wiąże się to z utratą HP). Toporem z kolei można 'otwierać' zablokowane drzwi. ;P
Po trzecie - jak wskazują trzy literki w tytule - nasz bohater zdobywa kolejne poziomy doświadczenia. Wraz z ich wzrostem podnosi się nam maksymalny poziom HP i pancerza oraz statystyki (jak choćby celność lub szansa uniknięcia ataku). W bazie występuje wielu NPC z którymi oczywiście możemy rozmawiać uzyskując niejednokrotnie konieczne do przejścia dalej informacje jak np kody dostępu. Warto również poszukać informacji i przejrzeć mejle w dostępnych tu i ówdzie komputerach (czasem można z nich również zgrać do mini mapy plan całego poziomu). Co ważniejsze cytaty są automatycznie zapisywane do dziennika.
Grze nie brakuje również smaczków w postaci sekretnych pomieszczeń, ukrytych w ścianach przejść i przezabawnych dialogów. Chcąc zdobyć dostęp do jednego z komputerów trzeba podać... Rok wydania gry Doom. Wink Albo dwóch NPC wmawiających nam na przemian, że to ten drugi ma ważną informację. Razz Z jednego z e-maili możemy dowiedzieć się, że podobno na podstawie wydanego 100 lat temu Dooma ktoś robi teraz grę na telefony komórkowe... Wink



Kod:
http://www.uploader.pl/file/7129/doom.jar.html

Kod:
http://www.sendspace.pl/file/2MFZihat/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.sepower.fora.pl Strona Główna -> Gry Java / Gry - 176x220 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin